Selamat Datang ke blog Syafiq Husaini

Tuesday 9 December 2014

#throwback - USS Singapore

Hai and assalamualaikum semua. Okay, hari ni aku nak throwback sikit. Throwback pasal family vacation aku. Hihi. Okay, cerita dia macam ni. Kan raya cuti dua minggu, so kitaorang decide minggu kedua tu pergi bercuti. Okay , cerita pasal pergi bercuti. Aku pula dah mengidam nak pergi USS . Aku pon tak tahu asal, tapi aku nak sangat pergi USS. So, aku pun kemukakanlah cadangan aku. Mak aku pun setuju. Aku punya excited kemain lagi. Hahahaha. First of all, kitaorang gerak johor dulu. Pergi DangaBay . Lepastu kitaorang tido kat Tune Hotel . Kitaorang pergi USS ikut bas trip . Sebab dekat tune hotel tu, dia macam ada sediakan bas utk bersiar2 kat Singapore. Dah selesai beli tiket semua. Round2 lah dekat2 situ. Lepak city square semua. Cuti kan. Hahaha. Keesokan hari tu baru gerak pergi USS. Sampai je USS , aku punya jakun. Ish ish ish. Macam budak2. Lol. Okay, Meh sini aku cerita serba sedikit pasal USS ni. Dia ada 7 zone. Hollywood, New York, Sci-Fi City, Ancient Eqypt, Lost World , Far-far away dengan Madagascar. Tapi dalam banyak2 ni, aku paling suka Tranformers ride dekat Sci-Fi City. Gempak gila. Sumpah tak tipu. Aku syorkan korang try , mesti best gila. Haha , okay lah . Sampai sini je cerita aku. Tak boleh cerita banyak2. Nak tahu pergilah sendiri. Best !!! Okay, kat bawah ni ada sedikit gambar kenangan. Sebenarnya ada banyak gambar, tapi takkan nak letak semua kan . Haha. Okay, hope korang enjoy baca. Wassalam.












No comments:

Post a Comment