Selamat Datang ke blog Syafiq Husaini

Tuesday 9 December 2014

Masjid Cina Melaka

Hai and assalamualaikum lagi sekali. Haha, hari ni tak tahu asal rajin sangat. Nak buat 2 entry. Okay, hari ni aku nak cerita pasal Masjid Cina Melaka. Sebenarnya, aku pon tak tahu kat melaka ada masjid cina. Ni pun sebab hari tu pergi kenduri mak usu aku kahwin kat krubong. Teruk gila aku dah duduk melaka 11 tahun tapi tak tahu kat melaka ada masjid cina. Hahaha. Nak balik tu singgah masjid sembahyang. Tengok2 pakngah aku bawa pergi masjid ni. Terkejut aku. Mula2 aku ingat takkan nak sembahyang kat tokong pulak. Rupanya masjid, dia buat bentuk tokong. Tapi memang lawa lah. Serious weyh. Haha, okaylah. Jari jemari ni dah penat menaip. 2 entry kan. Hahaha. Okay, kat bawah ni ada lah gambar masjid cina melaka yang aku tangkap. Hope korang enjoy. Wassalam. 





1 comment:

  1. Nice. Dekat perak pun ada satu macam ni, tapi kecik sikit kot.

    ReplyDelete