Selamat Datang ke blog Syafiq Husaini

Monday 22 December 2014

Jalan-jalan Johor

Hai dan assalamualaikum semua. Apa khabar , sihat ke idok? Hahaha. Okay, haritu aku baru je lepas jalan2 kat johor. Dekat area Muar je pon. Tak pergi jauh2. Saja je mak aku bawa jalan. First of all, kitaorang pergi Farm Stay dekat Muar. Farm Stay ni macam mini zoo. Kalau dah mini zoo, tak adalah harimau ke singa ke gajah ke. Cuma ada pelanduk, kuda, rusa, cicak and macam2 lagi lah. Selain daripada mini zoo. Mereka yang datang juga boleh memancing. So, bagi sesiapa yang berminat untuk memancing, boleh lah bawa joran siap2 ye. Barang2 antik pon ada kat sana. Kereta zaman2 P.Ramlee dulu. Semua ada. Spa ikan juga ada kat sana. Bagi korang yang tak pernah ke spa ikan, benda ni adalah terapi yang baik untuk kulit. Ikan ni juga akan makan darah kotor yang ada dalam badan kita. Benda ni memang geli. Aku tak tipu. Aku celup berapakali je , pastu naik balik. Sumpah geli gila. Hahahaa. Lepas habis jalan2 kat Farm Stay, kitaorang pergi jalan2 dekat Tanjung Agas. Lepak2 kat situ. Dah puas jalan, kitaorang pun balik Melaka. Sumpah best gila walaupun jalan sehari je. Okay, sampai sini je cerita aku jalan2 kat johor. Kat bawah ni ada gambar. Tapi tak banyak gambar. Sorry ye. Hope korangenjoy. Wassalam.









No comments:

Post a Comment